KBM Database Management & Targeting (KDB&T)

Stáhnout produktový list

KBM Database Management & Targeting (KDB&T)

Proč právě KDB&T?

  • Chybí datům o vašich zákaznících strukturovaná podoba? Hledáte seznamy zákazníků v různých souborech, na různých místech a v různých databázích?
  • Nemáte v jednotlivých databázích unifikovaného zákazníka a ani přesně nevíte, kolik unikátních zákazníků je ve vašich databázích?
  • Potřebujete oslovit své stávající zákazníky, navrhnout kompletní komunikační mix včetně návrhu případných follow-up a použití různých komunikačních kanálů pro oslovení?

Pokud zní vaše odpověď ANO, pak je KDB&T vhodným řešením právě pro vás.

Co pro vás KDB&T zajistí?

  • Informace o vašich zákaznících budou bezpečně a strukturovaně uloženy na jednom místě - v marketingovém datamartu.
  • Žádná informace o zákazníkovi se neztratí a bude dostupná všem oprávněným osobám.
  • Údaje o nákupu zboží či služby, oslovení zákazníků prostřednictvím vašich kampaní, záznamy o účasti zákazníků v soutěžích či anketách, informace o reklamacích, stížnostech apod. pro vás budou o každém zákazníku dostupné z jednoho místa.
  • Získáte přehled o počtu unikátních zákazníků a bez problémů provedete výběr zákazníků např. pro directmarketingovou kampaň.
  • Snadno se vyhnete oslovení zákazníků, na které jste se již v předchozích měsících obrátili, nebo kteří si již nepřejí být kontaktováni (opt-out).
  • Zajistíte si popis jednotlivých targetů/kampaní a informace o kritériích výběru zákazníků pro daný target.
  • Urychlíte výběry zákazníků, a to buď s využitím námi dodaného interface, anebo ad-hoc na základě požadavku, podle kterého výběr z vaší databáze připravíme.

Reference v České republice

  • Finance
  • Telco
  • FMCG
  • Healtcare
  • Sázkařské společnosti
  • Automotive

Průběh projektu

Database management:

  • Business analýza – zjištění požadavků na DM a stávajících procesů
  • Návrh technologického řešení
  • Integrace datových zdrojů – doporučujeme spojit s produktem KBM Data Care
  • Programování
  • Testování

Targeting:

  • Audit datových zdrojů klienta – zjištění stavu jednotlivých datových zdrojů, případný audit již existujícího marketingového datamartu
  • Realizace výběrů dle zadání klienta
  • V případě využití externích zdrojů kontaktů také předchozí rešerše na trhu a vyhledání vhodného partnera pro nákup/pronájem takové databáze

Termín a cena

  • Doba přípravy KBM Database Management obvykle trvá 2–3 měsíce podle rozsahu projektu.
  • Cena závisí na rozsahu projektu, objemu dat a kvalitě datových zdrojů. Podle našich zkušeností je však cena řádově příznivější v porovnání s produkty, které v této oblasti nabízejí konzultantské nebo IT firmy.